miercuri, 30 septembrie 2009

Asa a inceput...




Dupa multe incercari timide de a accesa motorsportul - si aici ma refer la "liniutele" din Baneasa, cheiul Dambovitei, Autostrada Soarelui s.a., sau rarele evenimente Legal Racing - m-am hotarat sa trec la "profesionisti"...
Ca Bucurestean, nu ai multe evenimente de profil la care sa poti sa participi in cazul in care ai astfel de mancarimi. Marea majoritate a tinerilor pasionati se transforma in liniutari din lipsa de optiuni.
In ceea ce ma priveste, cum am simtit un strop de independenta financiara, am si inceput sa arunc toti banii pe care ii castigam intr-o singura directie...
Prin 2003 m-am hotarat sa restaurez Dacia 1300 a lui bunica-miu si sa particip cu ea la VTM ...dupa mari lupte la capitolul tinichigerie si mecanica - ii pregatisem un superb motor de Renault 5 Alpine- proiectul a sucombat. Am reusit sa ma inconjor de oameni neseriosi (cum se gasesc din plin in domeniul acesta), care erau foarte dornici, initial, sa sprijine un tanar ambitios care avea ceva banuti stransi cu chiu, cu vai.
Pe scurt, fara sa plictisesc, dupa ce am cheltuit o mica avere pe proiectul asta, am incheiat prin a vinde Daciuta pe bucati pe nimica-toata.
In anul de gratie 2007, dupa ce am absolvit "magna cum laude" ))) scoala de pilotaj a domnului Stefan Vasile, am cumparat un cazan de Dacia Nova pe care doaream sa o transform in masina de curse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu