joi, 1 octombrie 2009

Transformarea si prima coasta





A urmat o cosmetizare necesara - bineinteles ca primul lucru a fost sa scap de tigania aia de pe capota )))). Apoi Nova a primit un roll-bar facut de Nelu din Sibiu si suspensii Koni gaz cu compensatoare si arcuri Eibach adaptate de Vasile ( Pour le connaisseur). La momentul lui 2007, Nova avea motorul sau original, 2 carburatoare dublu-corp sincron Dellorto de 45, axa cu came de Cupa Nova, arcuri de supape tari, admisii si evacuari majorate si lustruite, cutie rapoarte scurte, evacuare integrala inox Borla si alte cateva chitibushuri... Prima iesire: Marele premiu al orasului Campulung Muscel. Ghinionul mi-a umbrit "marele debut"... La a doua urcare s-a rupt schimbatorul de viteze... a ramas un ciot de 10 centimetri cu care am reusit sa ajung la finish. Solutia gasita rapid: levierul de la cric pe post de schimbator. Din pacate, inainte de ultima urcare, nenea care mi-a facut asistenta tehnica, incercand sa regleze cat mai bine avansul, a inchis platina prea mult... Pe la jumatatea traseului, motorul m-a lasat pentru ca nu mai avea cu ce sa aprinda benzina))). Abandon. Pacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu